Saturday, October 1, 2011

D'N HAns


                      


           D’N~HAns™

           ( D'Navechee )
                harga Pasaran SeUnit: RM128.00

             Harga Kami: RM115


POSTAGE:
 RM6 Semenanjung Malaysia 
RM10 Sabah/ Sarawak 



Untuk anda yang mementingkan Kejelitaan, Keanggunan & Kesihatan “Anda boleh meningkat usia tetapi anda tidak perlu menjadi tua”. Produk ini sesuai bagi mereka yang ingin mengekalkan kejelitaan dan kekal tampak muda. Pemakanan kecantikan dalaman yang kaya dengan Polysakarida, Chondroitins, Kolagen, Elastin dan Protin Komplek Marin.Produk yang telah teruji khasiatnya dan kini semakin diyakini oleh para pengguna.Kesannya dapat dilihat dan rasai nikmatnya setiap hari, sehingga orang lain dapat melihat perubahan yang terserlah.
.
Keistimewaan :
* AntiKedut/Penuaan
* Menghaluskan Kulit
* Meningkatkan daya pencerahan kulit
* Mengatasi masalah wajah
* Mengimbangi berat badan
* Meningkatkan daya penghadaman
* Pembongkaran toksid
* Meningkatkan sistem imunisasi badan dan peningkatan sistem dalaman.
* Meningkatkan stamina
* Meningkatkan daya ingatan
* Mengatasi masalah kesukaran tidur
* Masalah luka luaran/dalaman
* Masalah kuku dan tumit pecah
* Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot
* Baik untuk wanita bersalin
.
Cara Penggunaan : Untuk kesan cemerlang, pada waktu pagi 30 minit sebelum sarapan, curahkan satu sachet ke dalam mulut dan minum segelas air atau jus buah-buahan. – Anda digalakkan meminum air LEBIH banyak dari biasa, untuk mendapatkan kesan yang maksimum.

TESTIMONI PELANGGAN:

nurul  (Rabu, 27 Julai 2011)
Nilaian: 3
saya telah menggunakan D n Hans selama sebulan..tiada kesan dan juru jual menyuruh saya berhenti menggambil D n Hans ketika period..adakah benar cara
berbuat demikian kerana tiada kesan jika saya ambil ketika datang period..minta penjelasan..

Norhaslina Binti Ahmad  (Jumaat, 13 Mei 2011)
Nilaian: 5
produk ini memang bagus untuk kulit saya yg kering,takde jerawat dan yg paling penting sentiasa kelihatan muda......terima kasih....

ROSMIZAL BINTI JAMALUDDIN  (Ahad, 27 Mac 2011)
Nilaian: 4
Miza (Ahad, 27 Mac 2011 ) Salam..sy masih baru lg menggunakan produk dn hanz ni...baru 2 kotak sahaja...tapi masih belum ade kesan yang besar lagi yg
sy nmpk..hanya kesan2 kecil jer yg sy rs, seprti parut semakin hilang pada badan dan wajah sy semakin cerah perlahan2..sy akan terus menggunakan
produk ni kerana sy sesuai..sy rs bertenaga,tak letih..rncuma sy keliru sedikit dgn produk terbaru Dn hanz GOLD, sy dpti ade 15 sachets yg tertera pa
kotak...dlm keterangan produk beritahu ade 25 sachets..yang maner satu yer?? boleh jelaskan tak? aper perbezaan diantara dnhanz yg lama n Gold ???
harga pun mahal sedikit?

Siti Rahmah Ruslan @ Dahalan  (Rabu, 03 November 2010)
Nilaian: 4
saya baru 2 minggu menggunakan produk ini, perubahan yang ada sekarang. kulit muka rasa licin,gebu dan cerah sedikit.. cuma badan saya sekrang rasa
bertambah montel sikit..adakah ini permulaan bagi menguruskan badan?

NORASIDAH BINTI AHMAD  (Khamis, 15 April 2010)
Nilaian: 2
sudah 2 minggu mkn badan terasa penat sangat dan cepat mengantuk...adakah ini kesan kesan awal...sampai bila akan berterusan

suziana hanipah  (Khamis, 01 April 2010)
Nilaian: 4
saya baru beli nak cuba produk nie..nk tnya klu mkn produk nie dgn produk laen ok takkk..sebb saya tgh mkn produk laen skrng nie

ROZIEYATI BINTI ZAINUDDIN  (Jumaat, 09 Oktober 2009)
Nilaian: 5
THIS PRODUCT IS SUPERB AND MARVELLOUS!! DO TRY IT YO!! IT WORKED ON ME, AND SO DO YOU......rnrnBEST REGARDS,rnROZIE

nor hafilah mohamad  (Selasa, 06 Oktober 2009)
Nilaian: 5
produk ini bagus dan memberi kesegaran serta meningkatkan stamina tubuh badan saya.walaupun saya penat berniaga di siang hari,tetapi di waktu petang
saya masih bertenaga untuk bersenam.

rozita  (Khamis, 03 September 2009)
Nilaian: 2
asalam,,,nak makan DN HANS ni berapa lama br blh nampak kesannya tapi saya makan kesan agak lambat sebelum ni kulit saya kusam setelah mkn dn hans
kulit saya ok sikit....dn hans ni kena makan berterusan kern

nenie nuzuliah  (Selasa, 04 Ogos 2009)
Nilaian: 5
salam semua..rntahniah dnhans..rnsy adalah antra pengguna dnhans. sebelum ini sy mengalami masalah jerawat yg agk teruk. selepas menggunakan dnhans
selama 2bulan, alhamdulillah, jerawat hilang, parut berkurangan, muka tidak lg berminyak. masalah senggugut juga tiada lg. kawan2 jg tdk percaya sy
pernah mengalami masalah jerawat.sungguh menakjubkan.. terima kasih dnhans..

Rosmadiana  (Sabtu, 18 Julai 2009)
Nilaian: 3
Saya belum ambil lg product ini. Saya nak tanya adakah productrnini sesuai di ambil pada semasa hamil.Saya berminat untuk mengambill product ini.

sofea adlini  (Selasa, 16 Jun 2009)
Nilaian: 4
salam..saya baru menggunakan dn hans 2 kotak..wlau bagaimanapun, kesan lebih cepat kerana saya selalu mengamalkan detox untuk mencuci usus agar dnhans
dapat diserap dengan optima..saya mengalami masalah jerawat dan parut jerawat. perubahan cepat menampakkan kesan. jerawat cepat kecut. Perkara yg
paling penting ialah dgn minum air 0 lebih 3L yg sya amalkan setiap hari..banyakkan berdoa juga agar usaha kita menghasilkan kesan..saya tetap memilih
DN hans sebagai makanan tambahan yg perlu diambil setiap pagi..

wynn  (Jumaat, 05 Jun 2009)
Nilaian: 4
Salam semua. Saye dah ambik dn hans sejak bulan oktober 2008. Saye pulak dpt kesan yg cepat. Mungkin kerana hormon kite berbeza. Dlm seminggu saye dah
rase perubahannya. Kulit lebih tegang, halus dan berseri. Tidur mlm pun senang nak lena. Saye jugak ade mslh resdung yg teruk. bile mkn dn hans,
jerawat yg selalu tumbuh kerana resdung dah berkurang. skrg ni, kulit saye lebih cerah, halus, tegang dan berat badan maintain. pada yg tak mendpt
sebarang kesan, mungkin jugak kerana menggunakan dn hans bersama produk lain. saye penah guna dn hans dan senorita pada satu mase. dua2 produk
langsung tak memberi kesan. akhirnye saye teruskan dn hans dan terpakse lupekan senorita. Ini cuma pendapat saye. rnrnPada saye dn hans mmg bagus.
selepas 8 bulan mengamalkannye, saye berpuas hati. Suami pon memberi galakkan. saye akan terus amalkan dn hans. Cuma mengurangkan dos pengambilan
kepada 2 hari 1 sachet. Terima kasih :D

iza98  (Sabtu, 23 Mei 2009)
Nilaian: 5
saya telah menggunakan DN Hans setelah suami saya memberikannya sebagai hadiah ulangtahun.. alhamdulillah setelah menggunakannya selama 8 bln kulit
saya semakin cerah, sekata dan tiada lagi tumit kaki yang merekah.. kawan2 pun tanya apa rahsia.......... amalkan la DN HANS.

Anita Sang  (Ahad, 17 Mei 2009)
Nilaian: 3
Sy mengambil dnhans belum sampai sebulan. Setakat ini adalah menunjukkan kesan sedikit. Sy tdk cepat berasa letih seperti sblumny. Harap2 mendapat
kesan yang lebih positive slps ini.

Azdemahwaty  (Sabtu, 09 Mei 2009)
Nilaian: 4
saya da memakan d n hans selama 3 bulan. memang memberikan kesan tapi badan saya dan saya sering sakit dan demam. adakah d n hans memberikan kesan
tidak baik saya. Saya belum berkahwin dan berat 48kg.

afifah said  (Khamis, 07 Mei 2009)
Nilaian: 5
Salam,rn Hie muezah, DN-Hans ialah makanan kesihatan yang membekalkan kolagen, elastin dan protien marin kepada badan dan kulit. B2UP pula dihasilkan
dari lobata gred tinggi yang mampu membentuk dan menganjalkan kembali ASET kewanitaan. Kedua-dua poduk ini boleh dimakan dalam masa yang sama.rnrn*
Untuk pengunjung yang lain ruangan ini hanyalah untuk ulasan produk. Bagi pertanyaan produk dan lain-lain sila email kepada:rn admin@dnavechee.com.my

HASFARINA AB HALIM  (Sabtu, 03 Mei 2008)
Nilaian: 5
saya makan DN-Hans 6 bulan yang lalu, sebelum saya makan DN-hans, saya mempunyai masalah senggugut yang teruk, setelah 3 bulan makan, kini
alhamdullilah, masalah senggugut saya telah hilang.. saya teruskan makan kerana saya merasakan ia makanan kesihatan yang bagus untuk saya... malahan
saya mempunyai masa tidur yang sempurna dan mempunyai stamina badan yang cukup untuk bekerja setiap hari, tanpa merasa letih. TERIMA KASIH DN HANS.




harga Pasaran SeUnit: RM128.00

             Harga Kami: RM115

POSTAGE:
 RM6 Semenanjung Malaysia 
RM10 Sabah/ Sarawak 

Pastikan anda dapatkan dari kami produk yang ORIGINAL!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Us

PINTAR LESTARI SDN. BHD. (665447-U) telah berbesar hati membuka rangkaian jualan lebih luas dengan membuat online business. Kedai Seri Timur adalah blog rasmi PINTAR LESTARI SDN. BHD. (665447-U) menjual pelbagai barangan keperluan rumah seperti keperluan bayi, cadar, langsir, pakaian bayi, makanan dari Pantai Timur dan lain-lain lagi. Jumlah produk akan ditambah dari masa ke semasa.

Tapak kami sebelum ini ialah www.artofblackbeauty.blogspot.com